Drömmar om kärlek

Drömde nyligen en dröm som tydligen ska betyda att man känner sig oälskad… Det känns ju mindre kul.

Sedan minns jag även att jag var i skolan och att det var två olika unga män som visade mig intresse. Detta skulle tydligen betyda att jag har eller haft två beundrare, men även att jag önskar mig tillbaka till den tiden. Drömmar om kärlek ska betyda två saker; om någon är kär i dig betyder det att du kan få problem med att hitta en vän när du behöver det. Men även att lycka , välstånd och framgång hos det motsatta könet. Att tala med en ung man (om man är kvinna) innebär att man kommer ha tur i kärlek. Blev även kramad i drömmen av någon, detta innebär konstigt nog att du kommer bli bedragen. Höll även på att läsa, vad vet jag inte men tydligen ska läsning i drömmar vara en undermedveten önskan om självförbättring – att vilja bli en bättre människa. Det var även en tidigare tjejkompis från min klass som i drömmen skrattade åt mig, vilket betyder hjärtekval.

♥쟈금은 안녕

This entry was posted in Jaesun thinks and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

