Dawn Andersson

Säsong tre av Allt för Sverige startade igår och en av deltagarna var Dawn Andersson, skådespelare från Los Angeles. Hon har visserligen svenska rötter men hon har även koreanskt påbrå. Medan hon drömmer om att få chans att komma till Sverige och träffa svenska släktingar så planerar jag det motsatta.

Det som hon saknat kanske finns här i Sverige medan jag är helt övertygad om att mitt hjärta finns i det land som en gång övergav mig. Ironiskt eller hur. Jag vägrar leva mitt liv för att vara till lags jag tänker inte längre kompromissa med mina drömmar och livsmål.

♥쟈금은 안녕♥

This entry was posted in Jaesun says and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

