Andra Chansen

Nej, personligen gillar jag inte längre Mello eller Melodifestivalen – inte sedan de bestämde sig för att göra flera uttagningar inkluderat andra chansen. Kvalitén på de som uppträder och sjunger kan även detta diskuteras. Inte för att jag själv anser mig vara bättre, nej tvärtom jag sjunger enbart inom hemmets fyra väggar.

Dock kvarstår faktum för 20 år sedan när Carola var ung och ännu längre tillbaka då Abba vann. Det var tider det, inte för att jag minns det eller så – var inte född då. Men Abba är och kommer alltid vara Abba.

Andra Chansen och alla dessa deltävlingar hit och dit verkar enbart vara ett sätt för massmedia/showbiz att kunna mjölka ännu mer kräm ur detta evenemang. Men det kan vara bra exponering för unga okända talanger det ska tilläggas.

♥쟈금은 안녕♥

This entry was posted in Jaesun says and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

